dancing in the dark

Idag har jag och vicki gått en riktigt härlig långpromenad, härligt! Ikväll kommer tjejerna över för lite mys, det ska bli trevligt.

Kom och tänka på förut en dag i somras när jag var uppe i kåsjön med Michelle och Anna och vi satt och stekte i solen och jag satt å sa att jag aldrig bränner mina ben.. Jag brände mina ben den dagen föresten. Aah, good times! Just i detta nu sitter och jag också och lyssnar på härlig sommarmusik som t.ex. Tomas Ledin, Bruce Springsteen (Anja, jag har redan börjat göra en playlist till våran roadtrip, haha) vilket inte gör saken mycket bättre. Jag ville ha sommar typ NU? tack.


längtar till grekland med mina tjejer <3


Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0