leopard


My beloved Green Day biljetten & min nya ring från ur och penn.

Nu är äntligen handledarkursen över, och även två nationella prov i engelska som vi hade idag. Jag tänker inte uttala mig om hur det gick, jag väntar och ser helt enkelt. I morgon är det inlämning på svenskan, och jag har inte ens kommit halvvägs på varken den ena eller den andra upgiften. Nä i stället går jag på bio och kollar på Män som hatar kvinnor, men fan, det var ett bra val ändå. Helt klart en sevärdig film.

Jaja, nu ska jag kolla färdigt på SATC avsnittet och sen förhoppningsvis somna. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll/natt!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som aldrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinnas och minnen som aldrig suddas ut...tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-08 @ 01:53:46
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Anja

JAG VET ATT DU INTE BETALAT FÖR DEN RINGEN, MUHAHAHA!

2009-05-08 @ 15:40:20
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0