brunch

Idag så åkte ju som sagt jag, Petra, Hanna, Karin och Anja till Camilla och åt brunch. Guud va mysigt det var. Och fint väder fick vi ju faktiskt också. Faktiskt helt perfekt, för när vi skulle dra oss hemåt sedan så började det regna.

När vi kom till stan sen så åkte Petra hem, men jag åkte vidare till Götaplatsen där där det var en slags "mötesplats" för alla på polhemsgymnasiet som skulle på bal, innan dom drog vidare till Valand. Jag och Vicki var i alla fall där och fotade hennes bror+kompisar. Så fina alla var. Jag vill också gå på bal snart. Äh, det är ju faktiskt bara två år kvar, det gäller att se framåt.


bilder från: Anja

Kommentarer
Postat av: Anja

Fan, det är mina bilder... Jag anmäler dig (eftersom jag är upphovsman) och det är upphovsrätt på mitt verk...

2009-05-21 @ 10:00:19
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: emmiiiiee

oh, mysigt :O!

2009-05-23 @ 14:21:58
URL: http://www.emmidefur.devote.se

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0