BILDER FRÅN IGÅR

Kom hem precis efter att ha varit ute sen 12 och egentligen inte gjort någonting faktiskt, haha. Herre gud, det är ju så varmt ute så man skulle kunna tro att det är sommar, fast det bara är 1:a maj.

Jag har i alla fall handlat så snart ska jag och pappa börja med maten. Det blir fläskfilé, potatisgratäng, sallad och champinjoner fyllda med ost och bacon virat runt sig. Himmelskt. Efter det tänkte jag och Vicki ta en promenad, och sen kanske upp till fotbollsplan och se på fotbollsmatch.

här kommer lite bilder från igår:

nästan alla

hej hej

"födelsedagsbarnet" (bilderna är lånade ifrån henne)

ja, det blev inte så många bilder för antingen hade ingen kamera eller så var batterierna slut. Osis.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad heter din kompis som fyllde år? Går hon på frisörlinjen? Hon är väldit lik en tjej som min kompis går i skolan med som jag såg på en bild idag :D

2009-05-01 @ 17:56:54
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0