var ska i sova inatt? jag har en säng som står tom.

Nu är jag hemkommen från Allum. Köpte ingenting
förutom en påse naturgodis som jag tänkte ha när jag fortsätter att kolla på Changeling. Usch, det är en hemsk film, men dock väldigt bra.

Ja vad händer i morgon annars då? Joo, vet ni vad. I morgon fyller jag år. Så om ni tar er en titt här inne i morgon skulle jag bli jätte glad om ni lämnade något litet grattis innan ni går  :) Det är även inventering i Vero Moda i morgon så dår blir det till att gå upp tidigt. Kl 7 ska jag nämligen vara nere i Allum. Usch. Men fördelen är ju att jag slutar väldigt tidigt.

Nu ska ja värma på lite mat och fortsätta kolla på Changeling. Ni får ha det så bra


P.s. om ni märker att det står lite konstiga rubriker ibland, är det för att jag är så fruktansvärt dålig på att just komma på rubriker så då tar jag oftast helt enkelt en textrad ur en låt som jag inte kan få ur hvudet. Denna är ifrpn Perikles, någon som känner igen den?




Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja :)

2009-03-01 @ 18:51:43
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

Haha, skoja! ;)

2009-03-01 @ 18:52:06
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0