Top 3 jackor


Top 3 jackorna
(ingen rankning av jackorna)

1. Skinjackan: Kan användas till vad som helst. Jeans, klänning, tunika you name it. Om man då t.ex har en klänning där det är lite mammas-lilla-flicka varning på, är skinnjackan ett jätte bra alternativ för att se lite rockigare ut.

2. Kavajen:  Den skit bra om man vill se lite classy ut, men inte så där hej-jag-är-en-tråkig-kontorstjej. Att blanda trashy  med classy, t.ex. ett par slitna jeans och kavaj, är ett bra exempel.

3. Jeansjackan: Den bästa jackan till sommaren enligt mig. Ni vet när det är lite för kallt för att bara gå i tröja och lite för varmt för att gå i t.ex. skinnjacka, då är den perfekt. Lite lagom slitning på den också är ett extra plus.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fina jackor :) hade jag fått välja en hade jag valt tvåan! :)

2009-03-16 @ 13:49:56
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0