sovmorgon och shopping

Märkte nu att när jag kollade på min blogg att inlägget som jag skrev imorse publicerades inte av någon anledning. Jaja. Det jag skrev var i alla fall att jag trodde att det skulle bli en bra dag eftersom att vi hade sovmorgon och vi skulle bara traska runt i nordstan och samla in pengar till ett dagcenter i Lettland och efter det så skulle jag och Petra ta en vända i stan. Det blev som planerat. Efter en timmas rännande i nordstan var vi nöjda. 410 kr drog vi in, inte så pjåkigt tycker jag med tanke på tiden. Sedan blev det som sagt stan med Petra och jag köpte kjolen som jag pratade om. Jag är SKITNÖJD!

Förresten, jag skrev i ett inlägg att jag kände att våren var på väg men att det säkert skulle snöa imon bara för att jag sa det. Tji fick jag, för gissa om det började snöa idag.

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0