social suicide

Hujeda mig! Jag har nog haft den segaste fredagen på länge. Den spenderades nämligen med att göra.. ingenting.. Jag hade inte ens något godis att tugga på i min ensamhet. Nä i stället satt jag framför tvn och kollade på.. håll i hatten nu.. Let's Dance. Det var ju final idag som säkert ingen har missat. Och mitt upp i när dom höll på att avslöja vinnarna så fann jag mig att vara lite sådär små nervös/fnittrig för ingenting, som jag blir när någon vinnare ska avslöjas. Jag har ju inte följt Let's Dance precis så jag förstod inte riktigt varför jag reagerade som jag gjorde. Magnus och Annika vann iaf. Det jag reagerade på var hur glad Annika blev. Visst hon vann och det var säkert skit kul och allt, men hallå, hon näst intill hyperventilerade där uppe på scen. Någonting bättre än Let's Dance måste hon väl ändå vunnit. Jaja, jag ska inte klaga, men enligt mig så tyckte jag faktiskt att Laila Bagge och what's his name skulle ha vunnit.


Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0