U2 360 TOUR

På tal om igår när vi var hemma hos Karin. Under Robinson spelade dom beautiful day med U2 och jag blev så sugen på U2 lite senare så drog jag på dom bästa låtarna med U2. Det fick mig att bli så himla sugen på att gå på U2's konsert i sommar. Jag, Karin och Camilla hade till och med pratat om det innan. När jag går in på ticnet ser jag att ALLT ÄR SLUTSÅLT. Både på fredagen och lördagen. Iaf, nu har vi bestämt att dra in dit ändå och slå oss ner utanför Ullevi och bara njuta av musiken i bakrunden och varandras sällskap. Det är ju nästan lika bra.






update: DET FINNS ETT FÅTAL BILJETTER KVAR!

Kommentarer
Postat av: linda

Hahah! Gud vad söta ni kommer se ut att vara, haha.

2009-03-30 @ 07:03:07
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Anja

+ Anja

2009-03-30 @ 08:05:26
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: petra

+ petrus

2009-03-30 @ 10:10:32

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0