my friend(s)

Källen hos Karin igår var toppen. Robinson, Cupcakes och dans, kan det blir bättre? haha. Idag kom även min syster hem från en ungefär 2 månaders lång resa genom Australien, Bali och Thailnad, så då blev det lite julafton. Innan jag gick ner till Allum för att träffa Linda, Shabbe och Petra (och Arvin som också var där) så hann jag spana in videon där min syster hoppar fallskärm. Det verkade så jäkla härligt att bara kasta sig ut från flygplanet. Det ska jag definitivt göra när jag blir äldre. Och bungyjump.


Jag ska passa på att tipsa er om Ashes of Phoenix. Dom har spelat in nya låtar och ni kan gå in här och lyssna på dom. Skit bra är dom. Särskilt my friend. LYSSNA LYSSNA LYSSNA!

Kommentarer
Postat av: linda

sv: tack mitt vacka barn! <3

2009-03-30 @ 07:02:14
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0