Lady GaGa likes her body!


LADY GAGA SPECIAL!

Lady Gaga gillar säkert sin kropp också, men jag sytfade på alla olika bodys hon har.
På var och varannan bild trippar hon runt i Hollywood med en body,
vare sig det är någon utekväll eller på någon award.
Okej under en kjol eller liknande, men bara en body, nej det är inte lika okej.


Har hon inte bodys på sig struntar hon i allt som heter kläder och tar på sig en bh och trosor i stället. Enkelt och snyggt? Nej ärligt talat, så snyggt vet jag faktiskt inte om det är. Tumme ner!



MEN... ibland lyckas hon faktiskt den där Lady GaGa.
Här är det faktiskt enkelt och snyggt.
Jag gillar särskilt outfiten längst till höger. Tumme upp!



Någonting jag har märkt när jag har kollat på bilder på Gaga är att hon verkar gilla dom här skorna. Varför förstår jag inte riktigt. Jag i alla fall tycker det är en ful färg och för liten peep toe.


Vad tycker ni om Lady GaGas klädstil egentligen?

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

hennes klädstil e väldigt annorlunda om man säger så :P

2009-03-27 @ 16:16:21
URL: http://sophys.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0