i-landsproblem

Ååh, jag vet inte hur jag ska göra. När jag fyllde år så fick jag ett presentkort av min kära syster på Gina Tricot och nu när jag gick in så såg jag en sån underbar kjol. Tänk er den med ett svart enkelt linne, vita sneakers till vardags och ett par svarta höga klackar till fest. Gorgeous. Nu kanske ni undrar vad mitt problem är också? jo, jag vet inte om jag ska slå till på den (så fort den kommer ut i affär) elller om jag ska vänta lite mer till sommare eftersom det kommer så himla mycket fina kläder då. Å andra sidan så kan jag hålla på så i all evighet. Gosh!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Kör till på den tycker jag, den är fin och det finns en risk att man glömmer bort presentkortet senare... (så är det iallafall för mig)

Postat av: Anni

Gina Tricot är ju så himla billigt så jag tycker gott du kan använda presentkortet nu och använda pengar för att köpa det du vill ha framåt sommaren, för jag antar att du kommer ha pengar då om du har ett jobb eller studerar? Som sagt, Gina har ju billiga saker.

2009-03-11 @ 22:29:28
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Anja

Ljuvlig kjol... Men vänta ett tag,,,,,,,,,,,Frågan är ju om du får på dig kjolen!?!?!?!?!?

2009-03-12 @ 10:56:38
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0