your sex is on fire

Åh, det här jäkla läxorna alltså. På måndag har vi våra sista inlämningar sen är det över. Försöker att plugga här, men det är inte särskilt lätt. Håller på att skriva dels ett reportage om Graffiti och sen ska jag skriva en krönika om massmedian i Kina, kul va? nä men som sagt, snart är det ju faktiskt över och sen är det SOMMARLOV. Sen en vecka efter att vi har slutat så åker jag till Turkiet och sen åker jag till Italien, så vad har jag att klaga över egentligen?

Och snart ska jag dessutom upp och bada med folk. Livet leker ju (nästan..)

Kommentarer
Postat av: linda

Hej plugghäst! Nej, jag banga det. Skall äta laxmacka, mums och huvudvärk har jag haft sedan igår. Hade kommit om det inte hade blåsit så himla mycket. Hoppas att du badar nu! Men akta dig så du inte blir sjuk. Massa kramar och jag saknar dig.

2009-06-02 @ 19:28:42
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: petra

Haha konstigt liksom!

2009-06-02 @ 20:28:53
URL: http://segerfelt.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0