sum up

Jag, som ni kanske har märkt så har jag varit lite off här. det beror på att jag har varit i Uppsala och firat min kusin som har tagit studenten, plus att jag har hållt på en massa med mitt rum, som nu faktiskt äntligen är klart.

Ja i alla fall, en liten summering kanske skulle vara på sin plats;

Fredag: Gick upp i ottan och åkte till uppsala för att fira Stina (kusin), senare på kvällen när stina hade åkt, gick jag och mina två systrar på bio och såg My Bloody Valentine 3D. Filmen var sådär.
Bäst: Jensen Ackels, för att han var så jävla snygg.
Sämst: För lite 3D effekter och för mycket slice 'n' dice. Rätt dålig handling också.

Lördag: Mestadels av dagen spenderades i bilen. När vi kom hem började jag och Pappa kvickt med att fortsätta lägga golvplattorna. Kollade även självklart på Sverige-Danmark (fail)

Söndag: Även denna dagen spenderades att lägga golv, fast det "slutgiltiga" golvet, sedan åkte jag upp och jobbade och sen när jag kom hem satte jag ihop mina möbler så nu är mitt rum ganska cleant.

And that's that.  Ciao ding everybody!

Kommentarer
Postat av: linda

det låter fint med rummet. hoppas att du lägger upp bilder! kram

2009-06-08 @ 16:14:45
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Anja

Kolla Blondinbellas blogg, David Lachapelle ;)

(Klotformade yppiga mjuka...)

2009-06-08 @ 17:46:17
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0