hemma igen. tyvärr

okej, äre nån mer än jag som inte gillar den nya designen på blogg.se eller? anywho..

för circus 10 och en halv timma sen åkte jag från Turkiet, Alanya för att bege mig tillbaka till tråkiga, äckliga sverige igen. Jag behöver väl inte ens säga vad jag tycker om det...?

Asså, det ar bara så jäkla härligt där. Jag hade kunnat stanna där i år och dagar till. Allt det där som jag klagade på i början - att det var så jäkla varm, att det hängde och dreglande äckliga turkar efter en hela tiden, att man brände sig på fötterna när man gick på stranden - Allt det där är som bortblåst, och nu vill jag bara tillbaka. Som in i helvete. Jag VILL bränna mig på fötterna, jag VILL att det turkarna ska dregla efter mig, och framför allt, jag VILL att det ska vara så varmt igen. Och det där med turkarna är väl iof lite si sådär..

Just nu har jag ont i hjärtat. Sticker i det liksom. Kanske beror det på att jag saknar Turkiet, kanske att jag saknar någon turk? bara gudarna vet.

Bilder kommer så småning om.

Kommentarer
Postat av: linda

Jag vill också dit! Gosh, ni skall berätta allting. Vill höra er resa och jag är så jävla glad att du och victoria är hemma. (L)

2009-06-28 @ 10:28:39
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Anja

"jag VILL att det turkarna ska dregla efter mig"

Hahaha, Klara <3 Saknat dig din körv, ta och pallra dig hit nu mesammen!

2009-06-28 @ 16:26:57
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0