28 (TIMMAR)

ÅÅÅÅÅH! om en si sådär 28 timmar beger jag mig till turkiet. Fy fan va härligt det ska bli. Jag pratade med Vicki n(min resekompanjon) igår natt och då började i prata om vad vi skulle göra på lördagskvällen när vi kom fram. Jag tyckte att vi skulle gå ut på stan och typ sätta oss på något trevligt ställe och ta en öl eller något, men icke sa nicke, vicki ille ut och göra stan med en gång. Det får väl bli så. Let's do all the things that you wanna do liksom (hehe, Anja) nä, nu ska jag fortsätta packa och fixa med bilder och städa och gud vet allt, innan jag beger mig ner till linda för lite thaimat (som den thai hon faktisk är) haha. 

Ha det!


här ska man klara sig i en vecka alltså...

Kommentarer
Postat av: Anja

DON'T LEAVE ME!!!!!!!!!!!!!



"I hate goodbuys"

/ Jim Carrey i dum dummare.



Näej Klara, hur länge är du borta egentligen? Hör av dig direkt när du kommer hem :)

2009-06-18 @ 17:19:44
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0