1 JUNI, ÅRETS FÖRSTA DOPP!

Ja mina vänner, idag är det ju första juni och dagen kunde inte ha varit bättre. Ingen skola, hur bra väder som helst och... ÅRETS FÖRSTA DOPP!! Det var faktiskt hur skönt som helst.

Under helgen så har jag också såklart tagit vara på det fina vädret och legat ute och solat, lite färg har jag allt fått. Igår sov även vicki över hos mig så det blev lite mys ute på balkongen, och sen kollade vi på Analyze This. Så grymt rolig film. Om ni inte har sett den så gör det!

Snart kommer det lite olika bilder från helgen, puss så länge.

Kommentarer
Postat av: linda

Var det varmt? vilka var ni? Kramar

2009-06-02 @ 14:13:57
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0