yesterday, the night before, tomorrow

Okej, jag kollade precis min statistik och den har skjutit markant i höjden. Okej, inga Kenza siffror precis, men i alla fall. Hmm. jaja.

Jag tänkte dra en snabb resumé om igår och idag bara för att liksom.

Efter EU seminaregrejen (?) åkte jag och anja hem till mig. Vi så hann vi såklart med ett stopp på ica också. Det besöket gjorde oss lite fattigare, men en fet godispåse var rikare. Vi hann med att kolla på både mean girls och nakna pistolen 33 1/3 och med dom två filmerna kan ju kvällen inte bli något annat än lyckad.

Dagen efter träffade jag trevligt folk och fikade innan vi åkte upp till michelle där jag också har spenderat kvällen. Ja, det var väl det. God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

tack så mycket du :)

hoppas du haft en bra dag?

2009-07-31 @ 02:19:36
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Anja

Fan tare :( Om vi ses imorgon kan du langisch?

2009-07-31 @ 19:34:54
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0