then there was rain

Även om denna sommaren har varit jätte bra så vill bara att det ska vara NÄSTA sommar just nu. Då nästan alla mina kompisar är 18. Vi åker utomlands och lever loppan. Ta en roadtripp till hultsfred kanske? eller varför inte bara åka runt lite i Serige? Fika dagarna i ända osv osv.

Eftersom jag är en ganska ordningsam person (oftast i alla fall) och älskar att göra listor så ska jag ta mig tusan sätta mig och göra en lista på saker jag vill göra nästa år + göra upp en budget lista så jag också har RÅD att göra dom sakerna. haha, snacka om att vara ute i god tid. Puss hej


Kommentarer
Postat av: camilla s

klaraklaraklara!! det kommer att bli en underbar sommar, men varför lägga upp en budget och behöva snåla?

skaffa JOBB!! sommarjobb då och försök. resa kan man göra efter skolan. ;) men självklart ska vi iväg nästa sommar, jag följer iaf med en vecka:)

2009-07-13 @ 19:40:53
URL: http://camillaisabellas.blogg.se/
Postat av: Anja

Man kan ju fika, resa och gå på hulstred iallafall din korv :)

2009-07-13 @ 22:40:58
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0