busy life busy woman

Idag var en ganska hektiskt dag. Det började med att jag vaknade upp, hamnade en stund framför tvn såklart. Därefter gick jag över till min granne för att gratta henne på hennes födelsedag. Sen styrde jag och Petra kosan in mot stan för att träffa Anja och Hanna. Jag hade inte träffat dem sedan skolan slutade så det var riktigt mysigt.

Satt en stund på en fik och gick sedan runt lite i stan innan jag tog bussen hem igen och mötte upp Leila, som jag nästan inte har träffat sen i vintras (!) Sedan åkte jag och Leila upp till sippo där vi och flera andra tog det lugnt och åt lite. Jätte trevligt. Ja, så det var alltså min dag, haha. Hektiskt som sagt.

Kommentarer
Postat av: Anja

Klara, ska vi till stan imorgon eller är det lite off? Vi var ju där igår. Men jag vill träffa dig igen :)

2009-07-16 @ 10:31:22
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0