09.01.26

Hej!

Började dagen idag med lite skön sovmorgon, vilket resulterade i att jag kom 40 minuter för sent till första lektionen, mediekunskap. Jag kunde verkligen inte gå upp den tiden jag egentligen skulle gått upp pga att jag la mig så fruktansvärt sent igår. Det ska INTE uprepas idag, nej. Om en stund ska jag och träna (och idag har jag även fått med mig Linda, michelle och Anna) så när jag kommer hem sen ska jag bara ta en snabbdusch, göra en smoothie och sen lägga mig i sängen och kolla på en film. Det är planerna.

Dagens bästa idag var när jag träffade shabbe för första gången på jätte länge. Efter skolan åkte Petra och jag direkt hem och träffade linda och shabbe på cafét och efter en stund kom Michelle och Anna också. Efter cafét gick vi till Sushi stället också, haha.


Nä, nu ska jag nog gå och göra mig i ordning och kanske tom ta en smoothie innan jag går. Haha, jag blev så sugen nu.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: linda

sv: Jag vet att du alltid kommer finnas för mig, för det kommer jag göra för dig. Love

2009-01-26 @ 21:54:05
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: vic

taskigt att inte säga till att ni skule fika med shabbe:/

2009-01-26 @ 22:13:56
Postat av: linda

det hette ki gympa?

2009-01-26 @ 22:29:41
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0