trött.. igen.. som vanligt..

Just nu sitter jag på rummet, och petra sitter där nere och blir klippt och färgad. Jag är så trött så jag håller nästan på att falla ihop. Ungefär som jag gjorde under besöket på moskén tidigare idag. Haha, Hanna fick väcla mig hela tidne "Klara, Vakna!!" Men, ändå så ska jag träna om ca 1h 30 min. Blir förmodligen litte piggare när jag väl kommer hem. Och sen blir det våfflor när jag kommer hem bestämde jag och pappa. MUMS!

Rapporten går inte framåt. Jag orkar verkligen inte med den känner jag. Usch, men det måste ju göras. Tyvärr.
Dags att kila. Puss&Kram


ni där ute som är trötta som jag, eller kanske är på dåligt humör, här får ni något som kan pigga upp er =)


Kommentarer
Postat av: linda

var det kul? (L)

2009-01-29 @ 21:13:30
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: linda

berättar imon, va som hände. love u

2009-01-29 @ 21:16:15
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0