träning/avundsjuka

Kom precis hem från ett väldigt jobbigt pass på friskis. Ki jympa blev det idag. Som sagt väldigt jobbigt men samtidigt väldigt kul. När jag kom hem så satt Mamma& pappa, Siri&Gabbe framför tv:n och kollade på Idrottsgalan. Jag kollade en snabbis och gick sedan in på mitt rum. Har nu spenderat en circus 10 min att bara kolla på bilder på Ashley Olsen. Den tjejen alltså. Hon lyckas hela tiden. Kläder, skor, hår, sminkning, UTSEENDE. Hennes syster Mary Kate är ju förstås inte dålig hon heller.

Jaja, nu ska jag ta mig en snabbdusch och sedan ska jag äta en majskolv medans jag kollar på ett One Tree Hill avsnitt (som inte sänds på tv än, men jag kan inte låta bli, dumma mig)

         




Kommentarer
Postat av: Linda

sluta, du har skit fin stil (L)

2009-01-19 @ 23:07:49
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0