sommarlängtan

Åh gud va jag vill ha sommar nu asså. Gå runt i stan i lätta kläder och ta en fika. Eller åka till havet och sola och bada,e eller landet. Jag står här i mitt rum och testar sommarkläder och sommar skor, haha. Och i morgon eller i övermorgon ska jag förmodligen köpa en jätte söt vit tunika med brodyr på som min syster köpte för nån dag sen, fast jag ska plocka fram mina sewing skills och göra om ärmarna lite så att den inte blir precis likadan.
Jag lägger förmodligen in en före och efter bild sen.

Nu ska jag gå och sova, denna natten i min systers rum, eftersom det inte blev av igår.

Godnatt och sov gott  ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!



Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!

2009-01-23 @ 10:37:04
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

KOLLA IN MIN BLOGG FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ha en bra dag :)

2009-01-23 @ 10:37:28
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack, hej!





(Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig! Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig! Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig! Kolla gärna in mitt inlägg och skriv vad som väcker debatt, enligt dig!)

2009-01-23 @ 10:37:44
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0