skola

Ja, nu har jag bytt till blogg.se igen då. Tror att jag ska hålla mig till det nu, vet inte, får se.

I alla fall.

Efter att jag hade varit uppe i dryga 30 timmar igår gick jag och la mig kl 8 och somnade ungefär vid halv 9. Nu på morgonen vaknade jag kl 5 och kunde inte somna om, jag hade ju trots allt sovit 8 ½ timma då, vilket är mycket för mig för en vanlig skoldag. På tal om skola, idag börjar den efter två veckors lov. Ska både blir roligt och tråkigt att komma tillbaka. Träffa ala kompisar och så, men å andra sidan börjar ju tidiga morgonar igen. Men men, man får helt enkelt stå ut, det är ju faktiskt snart sportlov, nån månad eller vad är det? Jaja, efter har varit uppe i drygt två timmar nu är det bara 20 minuter kvar tills jag måste gå, så jagh borde nog avsluta nu och fixa det sista innan klockan blir halv.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: linda

go honey (L)

2009-01-08 @ 15:09:34
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0