pluggis

Idag har jag faktiskt varit duktig.

Jag kom hem vid halv tre ungefär, efter en kort dag i skolan som slutade vid 2, skönt! När jag kom hem var jag utsvulten så då tog jag mig en pirog och efter det så lyxade jag till det med en chokladmilkshake och satte mig vid datorn. För att plugga faktiskt. Religion+svenska (rapport om etik&moral) och ett engelska papper. Det blir alltid roligare att plugga när man har något gott att äta och dricka. Och när man sitter med laptopen, man känner sig mycker friare då. Haha.

Åh jag känner mig så jäkla duktig också för att jag har fört över 700 kr från mitt ena konto till mitt sparkonto. Haha, jag är jätte stolt. Så ska det fortsätta i några månader framöver så att jag har mycket pengar till sommaren.

I morgon ska vi (jag, karin och petra) spela in våran reklamfilm. Den ska handla om.. TADAAA. Kläder. Suprise va? Men jag skriver mer om det och hur det gick i morgon.

Ha en fortsatt bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: camilla s

mycket pengar till sommaren: ohja!! så ni kan boka sista minuten resa och åka samtidigt som oss till rhodos:)

2009-01-29 @ 12:08:12
URL: http://cheapandchic.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0