nästa: träning

Hejsan!

Kom precis hem från skolan. Sista lektionen var friidrott och då var vi i friidrottens hus och hoppade höjdhopp. Det var kul, fast jag inte ble särskilt nöjd med mitt resultat  =) På lunchrasten gick jag, anja, Hanna, Petra och Karin till Gina Tricot  för att Petra skulle köpa en halsduk. Hon hittade även en jätte fin jeansjacka, och den var faktiskt väldigt billig också, bara 299 kr tror jag. Karin fick också köpt ett jätte fint linne för bara 50 kr. Det finns verkligen jätte fina saker inne på Gina Tricot nu. Jag kan räkna upp minst 5 saker i mitt huvud som jag skulle vilja köpa.

Om ungefär en timma så ska jag, annika, annika och Vicki iväg och träna. Det ska bli skönt. Skriver kanske senare.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Eller hur? Du har verkligen bra musiksmak (Are we human, or are we dancers?) Haha nej men, Kent är tradition att värma upp våren med. Har gjort det tre år i rad :-D

2009-01-21 @ 18:17:42
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0