kärt återseende + träning

Idag har alltså vicki och jag varit och tränat friskis&svettis. Har äntligen köpt kort nu, vilket jag egentligen skule ha gjort förra terminen, men så blev det så klart inte av. Det var faktiskt skönt att träna idag, skönt att göra något i stället för att bara sitta vid datorn eller tv:n hela kvällen som den soffpotatisen jag är.

Jag och Hanna åt för övrigt lunch ute på stan idag och tog igen lite tid eftersom vi inte har träffats sen innan jullovet + torsdag och fredag eftersom Karin och Hanna var i Norge då. Det blev Lydias Tacobuffé och det var skit gott som vanligt.

Ja, det var min dag det, inte så mycket att säga. Hoppas ni hade en kul dag. Nu ska jag nog ta mig en stor kopp te och sätta på Twilight, och kanske fortsätta övertala mina föräldrar om att jag ska få åka med till Grekland. Jag vill så gärna det.

Puss!


jag drömmer mig bort!

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0