idétorka

Petra och jag var faktiskt duktiga och åkte till idrotten ändå. Ganska ovärt egentligen ,med tanske på att vi bara hade en lektion i ungefär 1h & 15 min, men man känner sig alltid lite bättre ändå. Det blev längdhopp + löpning, så det var helt okej ändå =) När jag kom hem så gjorde jag några mackor och te och satte mig framför tv:n innan det var dags att gå till träningen.

Nu sitter jag här framför datorn och kan inte komma på vad jag ska skriva i min rapport om "Etik & Moral". Jag kanske har ändrat mig angående ämne. Jag skulle ju skriva om abbort, men sen mamma, pappa och jag satt vid matbordet och pratade om dödshjälp blev jag nästan lite sugen på att skriva om det i stället. Vad tycker ni?

Jaja, nu får väl väl ändå lämna internet för en stund och försöka komma på något i alla fall.

Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: linda

skriv om dödshjälp! Lov e

2009-01-28 @ 21:58:46
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0