helgens bravader

Hade jätte kul hos Karin på Hönö, (med både up's and down's) med dricka och superbra sällskap  =) fick äen för första gången i mitt liv soa i en vattensäng. Grymt skönt fast hade nog inte velat ha en sån ändå med tanke på att det är ganska svårt och röra sig plus att man ligger och guppar i typ en halvminut efter att man har rört sig  =)

Annars har det inte hänt så mycket denna helgen, har precis kommit hem från städningen nu, där jag fick veta några smaskiga hemligheter om R och några. Men jag är sur på honom för han säger inte en särskild sak. Hmm. Jag får väl fundera vidare.

Och du R, om du kollar detta, are we stil up for CSI-night?

Förresten så ska jag ta mig i kragen nu och lägga upp bilderna på tunikan (före&efter) skorna och väskan

PUSS!

Kommentarer
Postat av: den mystiske R

ahdu den ökände R kan nog fortfarande va på!

2009-01-26 @ 09:54:20

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0