frestelser + träning

Åh jag blir så arg! Överallt så finns det ständiga frästelser, godis och caféer, hela tiden, vart man än går. Det gör inte det hela lättare med att sluta äta onyttiga saker precis.

I alla fall så är det träning idag igen som gäller, denna gången med vicki och annika. Det är lika bra jag kör på med en gång annars kommer det säkert bara rinna ut i sanden som det alltid gör.

Det har inte hänt  så mycket idag förutom att vi blev klar med våran musikvideo. Yeey! Det var på tiden. Jag är så fruktansvärt trött på den låten nu. Jo förresten, jag kom 50 minuter försent till min lektion idag, för smart som jag är så hade jag glömt min blånbok i min träningsväska sen igår. Där ligger ju såklart mitt skolkort, mitt fritidskort, pengar och mitt bankomatkort, så jag kunde inte ta mig in till skolan så jag blev tvungen till att vänta på min syster som skulle ta bussen 30 min senare än mig, så jag fick sitta och vänta i allum en halvtimma. Kul.

Nä nu ska jag nog ta och göra mig i ordning för träningen, och kanske skriva lite på min bokrecension.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, nej det gör de ju inte! :)

2009-01-14 @ 08:20:13
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Linda

Ny design ?(L)

2009-01-14 @ 11:06:56
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

haha, sluta :( Jag dör snart. Jag hade mailat 51 nya på en dag. Fick nej till alla! :-) Woho!

2009-01-14 @ 19:48:47
Postat av: Anja

Från mig :)

2009-01-14 @ 19:49:04
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0