dreams

Kom hem från städningen för en stund sen och mamma hade gjort chokladmousse, fast jag var inte sugen, Tänk sig!

Iaf. Jag satt jag och kollade på Angelinas blogg om hennes FEEL-GOOD tips och det fick mig att längta till sommaren så himla mycket.Tänk er en varm sommarkväll med era bästa vänner, grillar, pratar, lyssnar på musik och dricker lite, hur mysigt låter inte det? Jag kan knappt vänta.

Den här sommaren vill jag;


  • Åka utomlands Inte säkert än om det blir Grekland, Italien eller rentav Turkiet.
  • Åka till Danmark Förmodligen blir det någon resa med tanke på att Lisa (min syster) flyttar dit snart.
  • Aka till landet Skulle inte sitta helt fel med några dagar på landet med kompisarna och en vattenpipa.
  • Gå på konserter Musik! Det säger ju allt.
  • Shoppa Okej shoppa gör jag nu också, men att sen ta en mysig fika i solskenet är inte helt fel.

Åh nu längtar jag ännu mer.



Kommentarer
Postat av: camilla s

medtanke på att det inte blir grekland för eran del:( så får vi definitivt ta ett par dagar på petras land! :) alkohol+gott folk+vattenpipa+båt+sommar= bäääst! :D

2009-01-17 @ 01:07:16
URL: http://cheapandchic.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0