BIO

Hejsan!

Kom hem från bion för en stund sen. Det var alltså i taket lyser stjärnorna vi såg. Ni vet boken? Den var faktiskt helt okej, och om någan funderar på att se den tycker jag att ni borde se den =)

Efter bion så mötte vi upp linda i allum för att prata lite, och så mötte i även Rasmus och Nykänen inne på ICA, så vi stannade en stund och pratade med dom. Det var trevligt, för det var länge sen jag såg dom.

NU har ju som sagt min syster åkt till Australien, och hennes rum står tomt så jag funderar på att lägga mig där inatt. Får se. Nu ska jag nog dra mig, blev precis klar med att färga min systers hår, och nu är jag lite sömnig.. Jag ska nog ta en stor kopp te och lägga mig i sängen och kolla på tv tills jag somnar. Det är mysigt.

Ciao!  ♥

Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Okej, Tack! :)

2009-01-22 @ 14:40:40
URL: http://fridaaeriksson.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0