akappatie

Jag vill bara börja det här inlägget med att säga att jag är jäkligt stolt över mig själv.

När jag kommer hem så står det en sjukt god underbar chokladkaka mitt framför mina ögon, vet ni vad jag gör då?
Jo jag vänder mig om och går in på mitt rum istället, så ni kan ju förstå att jag är stolt över mig själv!
(jag känner att mina nyårslöften kommer gå bra)

Förresten

Jag slog på tv och precis då började One Tree Hill (gamla avsnitt) den när Haley föder barn, och då får jag tårar i ögonen. Jag längtar väl själv tills den dagen jag får barn.
I'M SUCH A CRYBABY!

Nu ska jag ta något att äta och sen kommer bilderna på klänningarna på Forever21 som jag köpte i USA.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: linda

LÄGG IN ALLT DU KÖPTE:o M¨ÅSTE SE;:'(

2009-01-09 @ 17:03:50
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Klara

dom kommer på momangen :)

2009-01-09 @ 19:38:46
URL: http://klarismalaris.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0