18.01.09

Dagen idag:

  • Allum: jag ska äntligen köpa skorna jag trodde var slut.
  • Städa rummet: Det är kaos just nu
  • Plugga: Upphovsrätten+pressetik+engelska
  • Jobba:  Städa i S-hallen

Note på skorna: egentligen har jag inte råd att köpa dom nu, men jag bara måste. Jag hade kollat på dom innan jag åkte till USA och ångrade mig varje dag att jag inte köpte dom, när jag kom hem märkte jag att dom var slut, och när jag förklarade för nån som jobbade på din sko hur dom såg ut, visste hon inte ens vilka jag menade. Jag trodde ju självklart att dom var slut. Men nu har jag hittat dom och då kan jag bara inte låta bli att köpa dom, jag ser det som ett tecken på att jag borde ha dom.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar dig och presenten (L)

2009-01-18 @ 17:45:55
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: linda

går man ner i friskis:D

2009-01-18 @ 20:37:19
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0