west coast riot 09?

Kollade precis runt på lite olika festivalsidor som t.ex. hultsfreds, arvikas och peace and loves men jag är inte särskilt sugen på någon av dom. Sedan klickade jag mig in på festivalinfo och fick se ett inlägg om att det antagligen blir en west coast riot 2009. Skulle vara skit kul, särskilt om The Used kunde komma i år igen =)



Jag var på West Coast Riot förra året och visst, det var hyffsat bra artister där då (förutom moderat likvidation, cp-band) men jag åkte egentligen bara dit för att se The Used som aldrig någonsin hade spelat i Sverige förut. Biljetten kostade 610 kr och det var värt vartenda öre =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Nej men Klarismalaris, du gör mig alldeles generad såhär på morgonkvisten :$

2009-02-05 @ 07:13:38
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haft en bra dag ?

2009-02-05 @ 20:19:12
URL: http://pluppy.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0