onsdagen avklarad

Jag håller med Anja att onsdagar är klart dom jobbigaste dagarna på veckan. Matte och jympa. Men dagen gick fort som tur var. När jag hade hoppat av bussen i allum så kikade jag in lite på hm där jag hittade en skit snyg grå kjol med en dragkedja tvärs över. (den har tydligen funnit där länge, men jag har aldrig sett den förut)

Idag var det som vanligt dags för träning igen och idag var det riktigt jobbigt pga att jag var ruskigt trött + att jag sträckte ljumsken.

Nu ligger jag här och äter godis och kollar på Made In Sweden samtidigt och kikar runt på asos eftersom jag har petra förmodligen ska beställa något eftersom fraktenbara kostar 10 kr nu :)

Ha en bra fortsatt kväll! pusss ♥

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0