1 dag kvar

Åh vad jag blir trött på mitt internet, det är jätte segt. Men nu ska jag inte vara bitter för det.

Idag har varit en jätte skön dag. Trots mattetestet. Dagen gick väldigt fort tycker jag, och efter skolan så gick jag och petra en snabbis i allum. Medan i väntade på chefen på Kappahl så gick vi till Din Sko så länge, och där hittade både jag och petra skit snygga skor. Eller jag hittade två egentligen, Ett par snygga enkla svarta ballerinas som är ett måste för mig i sommar. Det andra paret var ett par skit snygga svarta pumps med ganska hög klack och en platå.

Till middag idag blev det "Lydias" =) alltså, köttfärs med tacosmak, majs, tacoships och rhode island sås. Mhh, det var supergott. Middagen stod framdukad och klar när jag kom hem från träningen, Skönt =)

Nu måste jag fortsätta skriva på det sista på min rapport,
PUSS♥

(FÖRRESTEN SÅ ÄR DET BARA EN DAG KVAR, SEN ÄR DET LOV)


 
              
Båda två är som sagt från Din Sko och kostar 399:-

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0