stickat

Yes!
Nu har jag köpt tröjan från monki och jag ä-ä-älskar den. Testade den med Anjas lacktights också, skit snyggt.  Tar bild på den senare när jag kommer hem. Mamma och jag ska även till tygaffären idag, så jag får se om jag påbörjar något projekt, i så fall så får ni så klart se det här senare.

Vi kollade även in Beyond Retro som har öppnat här i Göteborg. den ligger ju i Topshop. Jag hittade tyvärr inget (kanske lika bra det) men camilla köpte ett par skiiit snygga gladiatorskor. Men nu måste jag fortsätta med mitt engelska CV. Puss♥


Kommentarer
Postat av: camilla s

hohoho, ska in till monki idag, ska försöka att falla för något annat än den tröjan. but u know, its hard.. it really is! haha

2009-02-20 @ 12:19:10
URL: http://cheapandchic.blogg.se/
Postat av: linda

sv: hahah oj då (A) ska ändra nu <3

2009-02-20 @ 19:49:31
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0