seg söndag

Gud, denna dagen har gått ruskigt fort. Jag hade ställt mobilen att ringa kl 11, men jag gick och la mig rätt sent igår jag jag somnade om igen och drömde en väldigt obehaglig dröm, usch. Iaf, jag vaknade vid två igen och så såg jag att jag hade fått ett sms av Rasmus där det stod att Leila spelade även idag och att jag skulle komma upp och kolla, men det var lite tajt om tid och desutom behöde jag plugga så det gck tyvärr inte. Men grattis iaf till Leila som vann och gick vidare till steg 5 (Ja, det är tydligen bra)

Två andra roliga nyheter är att det förmodligen blir Turkiet med Vicki, och Italien med Petra i sommar =) Gud var jag längtar asså. Jag har nästan börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Nästan.

Barar för att jag fick sån nostalgitripp nu så slänger jag upp några bilder från sommaren 2008

      
   
          

Bild 1: Mysiga kvällar hos sippo Bild 2: Italien Bild 3: Italien Bild 4: 9:ornas Supé
Bild 5: Käringön med Anna Bild 6: Petras land med tjejerna 
Bild 7:
Jag såg The used för första gången <3333
Bild 8: Vinga med Petra Bild 9: Vinga med Petra Bild 10: Obligatoriska Håkan Hellström konserten

Kommentarer
Postat av: johanna

Va roligt att åka utomlands ! : )

2009-02-01 @ 22:28:32
URL: http://pluppy.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0