Partille vs Hönö 1-0 (nej, inte fotbollsmatchen)

Efter skolan följde Hanna och Karin med mig hem för att Karin skulle spela fotbollsmatch i sköna Partille. Efter att vi gjort några mackor och kollat lite på tv var det dags att ta sig upp till Furulund, där matcen höll till. Nästan precis när vi skulle gå upp så sms:ar Michelle mig och frågar vad jag gör. Det ena ledde till det andra (hehe) och vipps så följde hon och Linda med mig och Hanna upp så kollade på matchen tillsammans. Egentligen skulle vi varit där nästan tre timmar (jag vet, helt insane) men det slutade med att jag gick efter en halvlek, haha. Hade jag stannat där en sekund längre skulle mina skor frusit fast i marken. Att stå still i en halvtimma, i sneakers och 10 minus är inget jag rekomenderar. Som tur var så hade vi varm choklad med oss. Bra tänkt hanna :)

När jag kom hem var jag så frusen att jag tappade upp ett varmt bad, gjorde lite pasta och kollade på tv. Jäklar va skönt det var. Nu ska jag ta en kopp te och krypa ner i sängen.

God natt på er alla!♥

Kommentarer
Postat av: camilla s

jag råkade logga ut innan jag hann se vad du skrev :'( skulle på lektion också. vad hade du på hjärtat?

2009-02-18 @ 13:40:25
URL: http://cheapandchic.blogg.se/
Postat av: camilla s

haha jaa! du sa det för där jag hade skrivit politic amagni så sa du typ men den versionen med robbie e mkt bättre eller något :D hahah

2009-02-18 @ 13:47:59
URL: http://cheapandchic.blogg.se/
Postat av: camilla s

oopps. im just kidding. haha mkt kommentaren på detta inlägget nu. du hade skrivit att coldplays version av politic amagni var mycket bättre ;) i had to check it up u know. my bad

2009-02-18 @ 13:50:07
URL: http://cheapandchic.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0