handbollsmatch + mys med fin kvinna

Vicki sov som sagt över hos mig och kl 11 får jag ett sms av leila som säger att hon ska spela uppe i S-hallen kl halv 3 och hoppas att jag kommer. Vicki och jag pallrar oss upp ur sängen, käkar lite frukost bestående av fil&flingor och våfflor (skärp dig nu, det här är tredje dagen i rad) och så sätter vi oss vid tv:n. kl 2 var det dags för mig och gå så jag säger hej då till Vicki och börjar gå. Uppe i S-hallen träffar jag Rasmus, Erik, Nykänen och lite senare kom Robin. Det var trevligt. Efter matchen gick jag hem och fick sällskap av Erik och Robin. Efter några timmar var det dags att ta sig till S-hallen igen eftersom jag och Petra skulle städa (Yes, mer pengar) Efter städningen följde Petra med mig hem så vi myste och snackade ilte =)

När hon skulle gå lämnade den fina kvinnan efter sig sitt godis till mig (iof endast för att det inte fick plats i hennes väska) men jag var tacksam ändå.

Nu ska jag gå och lägga mig, Börjar ju bli lite sent, PUSS!

Kommentarer
Postat av: johanna

Låter som en bra dag!

2009-02-01 @ 13:45:06
URL: http://pluppy.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0