freedoooom freedooom!!

HALLELUJAH!! jag har inte en enda lektion på hela 4 veckor (lov+3 veckors APU) Så jäkla skönt!

Det firas med myskväll hos vicki. Vi ska bara ta det lugnt och och kolla på film. Ja just det ja. När Hanna kom till skolan idag (efter andra lektionen, aja baja) så hade hon på sig en sån himla fin klänning. Svart volangklänning i siden och den kostade bara 100 kr. Efter skolan gick jag och vicki i stan en liten stund och så hittade jag den klänningen och då kostade den bara 50 kr!!! så jag var bara tvungen att köpa den (hata mig inte Hanna)

Kommer bild på klänningen senare.

Kommentarer
Postat av: Riina

kul,snygg blogg

2009-02-07 @ 09:45:10
URL: http://riinas.blogg.se/riina

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0