oscarsgalan 09/praktik

Ja som sagt så var det första dagen på praktiken idag. Det var väl helt okej. Det har har fått göra är:

• Packa upp varor
• Larma varor
• Gjort i ordning i butiken

Låter kanske inte sådär jätte kul, och jag hade väl det inte riktigt lika soft som Anja, men alla var jätte snälla och hjälpsamma så det var kul ändå.


Oscarsgalan igår ja! Var det någon som orkade stanna uppe? Det gjorde inte jag i alla fall. Satte mitt alram på mobilen på 02.30, fast jag bara stängde av det och somnade om igen. Tänkte satsa på reprisen i stället som kommer i morgon (24/2) kl  21:45 - 23:15 på 1:an. Jag hann ändå se alla kändisar på röda mattan, klädda i deras vackra klänningar. Av dom jag såg (bla. Queen latifah, Angelina Jolie, Anne Hathaway Finast var nog faktiskt Natalie Portman i sin relativt "enkla" rosa klänning, fint uppsatt hår och svarta naglar.




Det bästa var ju även att Heath Ledger vann pris för bästa manliga biroll för filme The dark knight. Eftersom Heath dog för ganska exakt 1 år sen kommer Heaths dotter Matilda få äga statyetten, men få fulla rättigheter först när hon fyller 18 år.

Innan jag avslutar detta inlägger vill jag bara påpeka att om ni någon gång kollar på den nya dramaserien 183 dagar som går på SVT 1 och ser en rödhårig tjej och en blond tjej som sitter och fikar i bakrunden så är det min syster och hennes kompis, haha.

Ha en fortsatt bra kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, jag kunde faktiskt inte slita mig. Tänkte också bara se röda mattan men det var en så fantastisk show så jag fortsatte titta.. Har du haft en trevlig måndag?

2009-02-23 @ 21:31:23
URL: http://baglady.blogg.se/
Postat av: linda

snygg header hjärtat

2009-02-23 @ 23:00:54
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

I Partille då :( BU-HU, klarar mig fint utan er....

2009-02-24 @ 19:05:29
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0