dags för skola

om en kvart ska jag börja gå mot bussen och usch vad jag inte känner för att gå till skolan efter 1 veckas ledighet. Inte hjälper det heller att jag bara sov 4 timmar i natt. Jag gick och la mig kl 1 ungefär och så låg jag och vred och vände på mig i 2 tim sen. Fy fan. Det enda som bra denna natten var att jag hade en sån mysig dröm. Mer av det tack.

Nänu skulle jag bara mest av allt vilja krypa ner i sängen igen och sätta på ett avsnitt av The Big Bang Theory, men som sagt så var det dags för skola igen. Tur att det bara är en så kallad "cv-vecka". Efter skolan ska jag och Petra gå kvar i stan lite också. Inget ovanligt där inte. He he. Nä nu får jag nog börja runda av och gå och borsta tänderna i stället.

Ha en bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar hehe tack sötis :) allt bra?

2009-02-16 @ 08:30:37
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: linda

och jag älskar din blogg, den är nice och en massa trevligt att läsa om. Men jag kan inte. men vi ses ikväll på träningen. i love u <3

2009-02-16 @ 12:50:53
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0