Dagens..

Dagens vill ha: Sommar
Dagens klädsel: stuprörsjeans, linne, skinnjacka och sneakers
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläpt med en fläta i luggen
Dagens händelse: stan+träning
Dagens låt: Taio Cruz - This is an emergency
Dagens roligaste: Michelle på jympan, haha
Dagens köp: skulle ha blivit en kjol, men icke sa nicke.
Dagens godis: inget faktiskt, HA.
Dagens dryck: vatten
Dagens humör:
Toppen
Dagens ont: benen på jympan
Dagens sms: ja älska<3

Nu ska jag gå och kolla på Säsongspremiären av Gossip Gilr som pappa spelade in åt mig förut.
PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: petrus

åh jag missar gossip girl :O fan! be din pappa att spela in till mig med!

2009-02-09 @ 16:07:37
Postat av: petrus

btw, angående kommentaren på anjas blogg: om tillräckligt många joinar gruppen lovar jag att döpa om mig.

2009-02-09 @ 16:10:48
Postat av: klara

sure thing, det ligger tryckt och väntar på dig när du kommer hem :)

2009-02-09 @ 16:28:54
URL: http://klarismalaris.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0