dagen

Om jag Om jag inte skriver mer än detta inlägget God morgon, God eftermiddag och god kväll.

Jag gick upp halv 12, eller snarare blev väckt halv 12 för att min syster som just nu är i Australien ville prata med mig. Hon har nämligen hoppat fallskärm. De ni.

I alla fall, sen dess har jag ätit lite frukost och bara suttit här vid datorn. Börjar känna mig en aning seg.
Ikväll ska vitill sippo eftersom denna gången (eller egentligen på måndag) ä det hennes tur att fylla år. Och den 26:e fyller Petra år och sen den 2:a mars är det min tur. HERRE JESUS, vad folk fyller år!

Nu är planerna:
- Duscha
- Fixa i ordning mig
- Städa

P&L

Kommentarer
Postat av: Anja

You'll make mama proud! Fick nämligen en kommentar i bloggen, typ "kan du inte fota dina kompisar också" blabla. :)

2009-02-22 @ 00:35:14
URL: http://originalet.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0