allum - träning - mys

Efter att jag, Linda, Vicki och Michelle, som kom efter ett tag, hade varit i Allum så följde Michelle med mig upp och så gick vi tillsammans till träningen. Skönt att komma igång lite, har känt mig så himla slö den här veckan. Efter träningen så följde Michelle med mig hem igen och efter en stund kom Sippo. Vi gick ner till ICA för att handla lite gott, och sen när vi kom hem satte vi oss i sängen och kollade på hundtricket.   Haha "säämre än gnageet, ja sämre än gnaget"



Dagens låt: Funeral for a friend - Red is the new black

Kommentarer
Postat av: camilla s

jag kan säga! haha, dock inte hur jag vill ha den;P

2009-02-12 @ 00:20:15
URL: http://cheapandchic.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0