WHAT I'VE DONE

Snart är det ett nytt år. yeah baby! Jag tänker inte dra någon månad-för-månad resumé för jag kommer helt enkelt inte ihåg vad jag har gjort, utan jag tänker helt enkelt bara räkna upp det jag kommer ihåg och hoppas det passar herrskapet.

År 2009 har bestått av:

- USA resa (5 dagar in på det nya året)
- härliga/mindre härliga fester
- mormor dog
- resa till Turkiet med finaste Vicki
- mini-resa till Italien med Petra
- två jäkligt fina dagar tillbringades på hultsfred med fina människor
- en härlig tripp till Petras land
- en mini tripp till Vinga hanns också med
- bytte rum och total renoverade det
- blev brunett
- blev blondin
- bokat min första resa utomlands själv med dom bästa brudarna

Nu kommer jag inte på något mer, men en applåd till mig som ändå kom på såpass mycket, inte så illa pinkat va? va?

Nu ska jag kolla på antingen Nikolaj & Julie eller Basilm mus. hmm though choice..


Kommentarer
Postat av: linda

skit bra!

tack för din åsikt babe, så jag ska ha den på nyår? <3

2009-12-30 @ 11:36:44
URL: http://inlindashead.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0