here you go b*****s

OKEJ.. jag vet, jag har inte uppdaterat på det senaste (hehe) men nu så tänkte jag ta en snabb resumé av vad som har pågått i Klara Hammarlings fascinerande liv....




...Okej ärligt talat så kommer jag knappt ihåg vad jag har gjort dom senaste två veckorna men det jag kommer ihåg är följande:

17-19 aug Befann jag mig på Petras land med 5 andra goa tjejer där vi både älskade och hatade varandra!

21 aug Skulle det ha varit klassfest men även denna potensiella fest blev inställd så i stället åkte jag in med Hanna, Petra och Linda och fikade på Café Vallgatan och bara snackade en massa strunt. Härligt!

22 aug Fanns jag på plats hemma hos Michelle där Carro och Vicki, jag och Michelle kollade på film och... håll i er nu.. körde ANDEN I GLASET. Ok, jag ska erkänna. När M, C och V satt och pratade om det skrattade jag dom bara rakt upp i ansiktet, men gissa vem det var som halvt la sig i fosterställning, grät, sög på tummen och ville avsluta spelet sen (men NEJ, det fick man absolut inte, INTE bryta cirkeln, då blir anden sur). Inte var det jag iaf.... hehehehe

Det är i alla fall detta jag kommer ihåg av de 10 dagar jag inte har uppdaterat! Inte så intressant som ni trodde va? nä just det. Tji fick ni.

Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0